Not feeling so great...




Harr gått o blivit dunder förkyld!! Hur onödigt är inte det egentligen??? Jag kan inte ens följa med Julia o Jossan idag o simma! Hade sett fram emot det jätte mycket ju :( Nää, istället får det bli lite kantarelltoast här strax som min mamma har varit ute och plockat MUMS! Och sen ska jag nog iväg o handla lite godis till mig själv. Det är ju iaf EM-kval ikväll det är spännande :) Annars blir det nog en skön film.
Skolan rullar på i snabb takt, allt känns fortfarande jätte roligt men längtar mycket tills jag är klar. Vill börja jobba, och samtidigt kommer min älskling hem för gott från Afghanistan. Då ska vi flytta ihop o leva lyckliga i alla våra dagar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback