Banta tankarna :D




Vaknade riktigt tidigt idag, som vanligt.. strax innan 8 öppnade jag ögonen och insåg att Nää, det är för tidigt, men kunde inte somna om. Blir nog lätt så när man är van att vakna kl 6, fem dagar i veckan. Hur som helst så vaknade jag och klev upp direkt. Åt mig en liten frukost o har sedan sett ett avsnitt av Friends och sedan suttit vid datorn o läst massa skit bloggar som vanligt :) Funderar starkt på att gå ut på en promenad nu. Är ju fortfarande lite förkyld, men känner att en promenad behövs med tanke på att jag ätit som jag gjort i helgen :P Dessutom ska jag stå för middagen ikväll, och då blir det tacogratäng GÖÖÖÖTT! Så ja, en promenad blir nog bra! Ska ta o ladda min iPod bara då batteriet börjar gå mot sitt slut. En promenad utan musik är som... ja.. en vesuvius pizza utan bea-sås! HA, där fick jag till det.. Helt tjock, haha! Mina tankar borde fan ta en promenad med....



Kommentarer
Haval B Aziz säger:

Tittar bara förbi och säger hej :)..,ha det underbart..

2010-09-07 | 16:43:51
Bloggadress: http://havii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback