Och så är han borta igen...




I onsdags åkte han tillbaka igen. 2 veeckor går alldeles för fort ju! Vad hände liksom. Han kom ju nyss hem.
Positivt: Han kommer hem om endast FEM veckor denna gång ist för 8 veckor :)
Negativt: Jag saknar honom bara mer, o mer... o mer... o MEEER varje timme som går :( Usch, jag är nog farligt kär i min Rasmus alltså.




jag och mitt hjärta, nyår i Åre 2009/2010





Imorgon ska jag lägga tankarna på nåt annat. Fokusera på nåt som gör mig glad ist. Min söta Erika har flyttat hem igen, haha. Hur länge bodde du borta, 1 månad? Hur som, jag är glad att ha dig här. Imorgon ska hela gänget dra några drinkar o ha kul!! Längtar till det.






Fem minuter efter vi kommit in i rummet i Åre (2009), och twistermattan ligger redan framme :D


Ska unna mig lite lyx imorgon tror jag.. Får bli en promenad på morgonen, sedan en lång härlig dusch med en rejäl inpackning i håret. Ny från Loreal. Sen blir det peeling av fejjan o en
hydra floral mask från Decleor.

 



Avslutas med lite baum tror jag :) Lördagsmys! Har ett jobbigt prov i anatomi på tisdag, så får nog plugga lite på det med mitt i all lyx :)
Ja, sådär då. Då fick jag skriva av mig lite också. Bra.

Kommentarer
melissa säger:

är den från Decleor bra?:)

2010-10-25 | 14:22:19
Bloggadress: http://meltexx.blogg.se/
fillan säger:

hej! har svarat på massa frågor i ett nytt inlägg, inkl din :) puss!

2010-11-02 | 23:14:10
Bloggadress: http://fillanslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback