två dagar.

Hejpa!

Idag känns det mycket bättre. Vi pratade, och jag fick till och med en hel del sms igår kväll vid läggdags. Åh vad jag saknar att få det.. Som sagt är ju mycket gladare!! I skolan hade vi våran första salongsdag idag! Jag stod iof i receptionen. Shit, det var stressigt!! Och gissa om jag har ont i fötterna nu. Förvisso är jag van att stå upp i typ 10 timmar från när jag jobbade i butik, men att stå i tofflor är en annan sak. Skit ont i knäna har jag också, plus att jag redan hade det sen igår.. Kul. Helt mör liksom. För övrigt kom jag precis hem, har hunnit slänga i mig lite mat. Kl är snart nio... vad hinner jag göra av denna kväll? Stress-plugga o duscha, sen är det bara att lägga sig igen och upp 06 imorrn. Kul liv.



En salongsdag till denna vecka, sen Bare Minerals utbildning på Dermarome på torsdag. Älskar dermarome :) Fredag är det makeup och slutar 13. Sen äre heeelg!! Hem till mitt lilla hjärta som faktiskt kommer hem redan torsdag, wiie!! ♥

Nähe, om man ska ta och göra nåt vettigt av denna kväll då.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback