Saknad

Hej!

Längesen?.. mja! Skolan rullar på i otrolig takt. Min första riktiga salongsdag är på tisdag, men redan förra veckan fick jag tjuvstarta. Det gick bra! Kul var det också :) lite läskigt är det!

Vad har hänt mer? Jag har fått reda på att min kärlek ska till Afghanistan den 2/6. Det svider alltså.. fy fan. Det värsta är att det redan börjar kännas av. Han är så upptagen jämt, har helgtjänster stup i kvarten och jobbar o jobbar.. jaa hela tiden.. 18 timmar om dygnet är väl snittet. Och om jag fattat den här helgen rätt har han nu jobbat i snart 30... Vilket betyder att jag inte får någon kontakt med honom. Man känner sig lite bortglömd :( Försöker fördriva tiden med nåt kul men svårt faktiskt. Saknar honom... riktigt mycket. Så mycket att man börjar bli frustrerad och känner ilska istället! Känns som man bara vill skälla på honom. Men hur fel är inte det? Det är ju inte hans fel att han måste slita häcken av sig.. Fan. Jag vill bara krama dig. Vet du hur mycket jag saknar dig hjärtat? Jag önskar jag fick spola fram tiden till den 19 dec. Då är du hemma igen, jag är klar med skolan och vi ska resa. Det är planen.. Vart vi ska vet vi inte. Men nångonstans varmt..

Kommer använda den här bloggen till att skriva av min saknad till dig när du är borta,
kanske känns lite lättare då.

Ring nu hjärtat, jag saknar din röst. 2 dagar känns som 2 år...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback